sur och grinig

Usch vad jag hatar mig själv när jag är som den värsta jävla griniga surkärring som finns....vet inte varför jag reagerar så....sur och grinig är ju det sista jag vill vara och brukar inte vara det heller....men kanske det har blivit för mycket nu på sista tiden....när någon säger saker som är menat som en komplimang så kan jag ta det, skit samma vem som säger det...men när det går över till sexuella anspelningar så känner jag bara äckel....när sen denna person avslöjar sitt dåliga sexliv med sin partner så mår jag illa....jag vill inte höra är det så jävla svårt att förstå. Det värsta är att jag låter mitt dåliga mående gå ut över andra....kanske jag borde låta bli sociala medier,ignorera sms och meddelanden....isolera mig helt och fokusera på att må så bra jag bara kan. Trodde aldrig att det skulle bli så här när jag bara ville vara en vän....
Idag har jag varit ner till mamma och hjälpt henne lite...handlat, bäddat rent i sängen och tvättat....så skönt att komma hemifrån och bara få vara med min älskade mamma. Hon som betyder allt för mig. Hon var så nöjd och glad för det vi gjorde för henne på hennes födelsedag och det gör mig varm i hjärtat, jag vill ju att hon ska ha det bästa...precis som jag vill för alla dom jag älskar....ångest över mattänket också....känner mig bara fet och tycker att alla kläder sitter som jävla korvskinn och varenda valk syns....eftersom jag åt igår så känns det inte som att jag kan tillåta mig själv att äta idag....bara ägg det enda som går ner så det får det bli..
Idag fyller min största prinsessa 11 år...herregud vart tar tiden vägen. Det var ju alldeles nyss hon föddes och nu är hon så stor....en lång tjej precis som sina fastrar...
Ska försöka tänka på nåt annat nu och vara glad och tacksam för all den kärlek jag har och inte fastna i nån negativ spiral...det vill jag inte och ge all kärlek jag kan till alla jag älskar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0