Städar och mår bra

Kan man verkligen må bra två dagar i rad...ja tydligen. Jag tar tillvara varje dag jag mår bra i själen och tar mig ytterligare ett steg framåt...en lugn och fin natt på jobbet där jag inte var så trött som jag hade befarat innan. Fick ju inte till att sova nåt innan jobbet trots att jag la mig på soffan med tv:n på....när man vill så funkar det inte, annars lyckas jag ju somna där oftare än i sängen. 
Handlade åt mamma idag och fikade med henne...åkte hem och tog tag i alla jäkla kläder som jag samlat på stolen och på sängen i data/gästrummet...skurade toan när jag ändå var i farten och fixade den där trilskande dammsugaren...det var ett glas till glasögon som fastnat i slangen och därför blev det stopp...ett jäkla pillande innan jag fick loss den, så nu finns inga undanflykter för att dammsuga längre...men jag väntar en liten stund till.
I morgon kommer hyresvärden och kollar på ventilationen som inte funkar...men det var efter att jag skickat ett sms och Maggan anmält han till hgf och dom skickat ett brev. Att det ska vara så svårt att åtgärda saker och se till att det är ordning och reda.
Ska försöka somna i tid ikväll och inte sitta vid datorn så länge...har en tendens att göra det....och speciellt såna här nätter...vet inte hur det där schemat sitter i huvudet ...men det gör det...det jag vill lära mig sitter på en gång.... annars flyger allt iväg och jag har noll koll ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0