en ursäkt

Försökte verkligen sova länge idag, men är lika jävla trött ändå. Det blir nog en lång natt...Fick iaf en ursäkt via sms...poletten har tydligen ramlat ner...att skylla på att man är full är ingen egentlig ursäkt, men jag godtar det som förklaring. Händer det en gång till så är den vänskapen borta för alltid...jag kan förlåta en gång men sen är det nog. Jag har mått illa hela dagen...känt en konstig känsla i magen...sådär som jag inte vill känna....har tvingat i mig lite mat idag...så jobbigt att äta bara för att man vet att man måste....men ska jag orka med jobbet så är det bara så...kan inte leva på te, kaffe och snus där inte...ska försöka sluta snusa också...men känner att just nu är det inte läge för det, får nog bli mer stabil först. Idag blir prins Benjamin 4 år...så stor han också nu och på lördag ska vi åka ner till Vingåker och fira både han och Wilma...får bli tidigt för till kvällen måste jag vara hemma i tid om vi ska gå till Hörnkrogen....både vill och inte vill....är så rädd för allt jag känner....men det ska nog gå bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0