dåligt samvete

Tog nog fel dos av sömntabletter igår kväll eller så var jag så jäkla slut för det gick inte att vakna idag....vaknade halv tio och somnade om och nästa gång jag tittade på klockan så var den halv två....fick en jäkla fart in i duschen och tog en mugg te i farten för jag skulle ju handla åt mamma idag och komma till henne vid tre.Har såna humörsvängningar så jag blir fan rädd för mig själv, det är inte jag längre....ett utbrott på en kärring på ica....stressad och hade lagt mina nycklar nånstans i affären och hade ingen aning om var...till slut hade dom hamnat i kassan av nån vänlig själ som hittat dom...allt är bara snurrigt och jag tappar kontrollen över mig själv. Blev irriterad på mamma också för att hon inte kommer ihåg vad jag säger....så jävla onödigt och dumt....hon är ju 90 år så vad begär jag egentligen...fick så dåligt samvete....hon pratade om sin syster och hur mycket roligt dom har haft och vilka minnen dom har tillsammans...då brast det totalt...jag har också många roliga minnen med min syster, men kan inte längre dela dom med henne...då kände jag hur ensam jag är...hur mycket jag saknar henne.....
Får väl skit för att jag struntade i föreläsningen idag...men det bryr jag mig inte om, vad ska hon göra åt saken...jag orkar inte sitta i tre timmar och lyssna på nåt som jag ändå inte tar in just nu. Ska jobba i natt och det känns också som att det bara är en transportsträcka till nästa ledighet....
Jag vill att allt ska vara som förut...att jag kan vara glad och lugn....nu känner jag mig som den värsta satkärring och blir ledsen för allt och ingenting...men jag vet inte hur jag ska göra för att må bättre...kanske jag behöver komma härifrån, men ligger felet hos mig så kan jag inte fly från mig själv...om jag bara visste så skulle jag göra vad som helst....jag bara sårar andra och det vill jag inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0