Snö och regnpåverkad

En lugn natt på jobbet...två larm på hela natten...då passade jag på att göra provet på palliativa utbildningen och det gick hur bra som helst. Somnade som en klubbad säl när jag kom hem och vaknade redan kl 2....då var det ingen idé att somna om eftersom jag skulle köra lilla lyckopillret till dansen i Storå. Så det var bara att hoppa in i duschen och se till att få i sig kaffe så huvudvärken skulle försvinna. Jag läste på lchf gruppen att det är ganska vanligt med huvudvärk om man dricker för lite och får i sig för lite salt så där är nog boven...får se till att ändra på det då.
I natt ska jag återigen jobba med kollegan som det är nåt galet med...det har tagits upp med chefen men som vanligt så händer ingenting från henne...vad det är som är fel kan vi inte riktigt förstå men både vi och chefen anar en begynnande demens...kanske alzheimers...otäckt är det iaf.
Snö och regn om vartannat idag och det märks på humöret som svänger hit och dit....för många funderingar igen...måste sätta mig ner och ta tag i det...tänka positivt och vara glad....
så jag börjar med att ta upp rostbiff ur frysen och steka den med grönsaker och beasås till..kommer att gå trögt känner jag men är nödvändigt just nu för att jag ska kunna må fortsatt bra.
Har mejlat fram och tillbaka med Frostviken och nu är beslutet taget...ännu en sommar i mitt paradis :)
Saknar någon så det gör ont men då tar jag fram bilden och och tittar på den...så fin....och då känns det lite lättare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0