jobbnatt

Gick upp i tid idag och ringde ssk på treskillingen och dom hade redan fixat mollipect till mamma och satt upp henne på en tid när läkaren går ronden på ondag så att det inte satt sig på lungorna.Två stekta ägg till brunsch...sen sov jag några timmar till...eller några timmar...klockan var halv fem när jag vaknade...blev en jäkla fart...M kom hit en stund så då blev det ännu stressigare att hinna göra allt innan det är dags att åka och jobba. 
Bakade två lchfbröd så jag kan ta med mig det i natt...te och en macka med stekt ägg är tanken...men så får vi se hur det blir...jag vill inte känna nåt tvång. Jag har babybelostar med också utifall...Gjorde äggröra och korv nu ikväll och det fick jag i mig så det ska nog gå fint med mackan också :)
Lika glad idag och tar ytterligare ett kliv framåt...jag tror att det är nån mer som jobbar i natt...jag har ganska bra minne för scheman...iaf om jag hör dom ett par gånger :) Den här natten kommer att gå fort...ibland räcker bara närvaro för att man ska vara glad....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0