Vingåker och utekväll

Vaknade kl åtta i morse och gjorde mig klar för att åka till Erikoch Jenny för fortsatt färd mot Vingåker där vi skulle fira Wilma och Benji. Tobbe hade som vanligt gjort jättegod mat, den talangen har han inte ärvt från mig iaf....kaffe och tårta som Lina fixade och sen hade klockan blivit så mycket så det var dags att åka hemåt igen. Vi var in på Delicato outlet en sväng först där sockerråttottorna handlade en del...tur att jag kommit ifrån allt socker....
Nu har jag duschat och gjort mig iordning för en utekväll...inte ofta det händer...väntar på att mitt sällskap för kvällen ska komma så vi kan ta ett glas vin innan vi går till Hörnkrogen. Hoppas att det går bra och inte blir nå mer tokigheter när han har druckit...skulle vara synd om jag måste sluta umgås med han...jag tycker ju mest om att umgås med män och ha manliga vänner men inte till vilket pris som helst...och nåt annat är jag inte ute efter...män skrämmer mig fortfarande alltför mycket när det blir för nära och jag ser att det är mer än vänskap dom är ute efter...men det ska nog gå bra, han vet ju vad som gäller....dessutom är ju mitt hjärta redan stulet så det finns inget kvar till nån annan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0