midsommar i morgon

En lugn natt utan några konstigheter...bara en nyckel som inte var på plats så vi inte kunde komma in hos vårdtagaren....men eftersom det bara var ett tillsynsbesök så var det väl inte så farligt...men skrev en avikelse på det. Det får ju egentligen inte hända, men ibland spelar den mänskliga faktorn oss spratt...det brann i en skogsdunge på det där stället som inte känns säkert att vara på och det luktade bränt gummi...det var bilspår in i skogsdungen, men vi gjorde som vanligt och låtsades som att vi inte märkte nåt...det känns säkrast så.
Överfallslarmen som chefen skulle ordna för flera månader sen har vi naturligtvis inte fått än...som vanligt ska det hända nåt först. Att det ska vara så svårt att förstå att vi som jobbar på natten är mer utsatta och får ibland vistas på ställen som är otrygga. 
Sov till fyra idag så nu känner jag mig utvilad iaf och det kommer att behövas i natt då jag har hela ansvaret...men nu är det sista natten med henne.
Telefonen ringde och det var P som ringde...tur att man ser vem som ringer för jag svarade inte...jag känner mig inte redo att prata med han än...kanske jag aldrig blir det, men det får tiden utvisa.
I morgon måste jag ta mig ur sängen i tid så jag kan följa med ungarna till Malmtorget och sen åker vi till Löa och grillar och spelar spel...det blir nog en fin midsommar med några av dom jag älskar mest i världen...det är alltid lika roligt att göra något tillsammans allihop. Hoppas det blir en fin midsommar för alla jag känner...och för alla andra också naturligtvis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0