konstig trötthet

Hur mycket kan man sova egentligen...somnade två gånger i soffan igår kväll...försökte verkligen att titta på tv men det gick inte, ögonen bara for ihop. Somnade direkt jag la mig i sängen och sov till 13 idag....var vaken till 15 och låg på soffan och tittade på tv där jag somnade och vaknade 16...lika trött ändå och ögonen ville bara åka ihop....kl 17 gav jag upp och la mig i sängen och vaknade 18....då var jag tvungen att gå upp och in i duschen, men är lika trött ändå.....hoppas den här natten blir lugn för annars vet jag inte hur det ska gå, jag jobbar ju med en vikarie inatt igen. Vet inte varför jag är så trött....eller det vet jag nog men blundar för det, precis som jag gör med allt som är svårt.....Peter ringde idag och på måndag 10.20 ska vi få träffa en läkare som ska ge oss obduktionssvaret....dubbla känslor där....rädd för att få ett svar där jag kunnat gjort något....men ändå skönt att få veta vad som hände. Kanske lättare att gå vidare sen. När jag mår så här dåligt är jag inte rolig för någon....känslostormar och svängningar i humöret som jag inte kan kontrollera fast jag vill.....är så rädd att såra och göra nån illa av alla dom jag älskar....därför är det bäst att jag håller mig för mig själv och försöker reda upp i det här känslokaoset jag är i just nu....jag tror och hoppas på att en vecka för mig själv i skogen i Löa kommer att vara bra....det kom nog precis i rätt tid....där kan jag bara vara och gråta hur mycket som helst utan att vara rädd att nån kommer och ser det....tårarna som bara kommer utan att jag kan göra nåt åt det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0