fokusera på mitt eget mående

Så skönt som jag sov i natt har jag inte gjort i den här lägenheten som jag kan minnas...hade fönstret öppet och var inte ens rädd....nej det finns fan inget som skrämmer mig längre...jag har nog stött på dom idioter som finns att träffa och har insett att ska jag gå omkring och vara rädd hela tiden så begränsar jag bara mig själv. Så nu får det vara nog med rädslor...det enda jag ska akta mig för är att komma någon för nära...det är det farliga...män i sig är inte farliga , men kommer man dom för nära och inte vill det så blir det farligt....så jag fortsätter att älska på avstånd...det är tryggt och lugnt.Var ute i solen en stund idag....jag satt bakom soprummet så slipper jag se alla äckelgubbar....och dom slipper se mig...bra för oss alla. Jag har alltid haft lätt att få färg på sommaren, precis som min pappa och Roger....men benen har det varit värre med...men efter att vi varit i Thailand så blir jag brun även på benen ganska fort...problemet är bara att jag är brun framtill men lite sämre med den saken baktill. Det har att göra med min fobi för fästingar...jag vill inte ligga på en filt på gräset för då får jag för mig att dom kommer....så jag får väl satsa på en strand i morgon ...om det blir sol.
Varit hos mamma och handlat åt henne....Brigitte ringde och hade en fotvårdstid för henne halv fyra så det blev en jäkla fart...strök den tvätt som fanns och tog fram rena kläder till duschen...åkte hem över laxbrogatan och när jag körde över bron så vet jag inte vad som hände....helt plötsligt var broräcket i sidan på bilen och lacken fick sig en rejäl skrapa...nåja det är bara matriella saker....Åkte upp till kyrkogården och tände ett ljus för brorsan som fyller år idag....han och Sven sitter säkert där i sin himmel och spelar blues och dricker öl ...Anette övervakar säkert så det blir bra. Har blockat idioten som inte vet var gränsen går och det är skönt...nu ska jag bara fokusera på att må bra igen...och det kan jag bara göra om jag fokuserar på mitt eget mående istället för att alltid finnas där för alla andra.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0