energitjuvar

Ibland undrar jag varför jag inte jobbar nån annanstans....hur mycket skit ska man behöva ta från missbrukare och när dom börjar bli hotfulla så känns det inte ok alls...men jag trivs ju med mina kollegor och alla andra så jag fortsätter väl och försöker låta bli att bry mig....ska inte låta en enda person ta arbetsglädjen ifrån mig. 
Lika lite som en person med dåligt omdöme i sin vänskapskrets få mig att må dåligt...jag vet att jag gör konstiga saker ibland och skulle kanske tänka mig mer för, men jag umgås inte med idioter....
Nu känns det som att gränsen är nådd....jag tänker inte bry mig mer och fb får vara....stänger av allt och fokuserar på dom som får mig att må bra. Varför ska jag göra nåt som bara får mig att må ännu sämre än jag redan gör? 
Ska jobba en extratur i natt och är ledig i morgon, sen har jag jobbhelgen och då drar jag härifrån en vecka....ska fan inte sätta min fot i den här byn så behöver jag inte se en människa...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0