8 år sen

Tur att natten var så lugn som den var när man måste ha full koll själv på allt....på vårdtagare, nycklar och vad som ska göras. Men nu är det bara en natt till med henne om tre veckor....
Sov ganska oroligt och drömde konstigt så nu är det skönt att vara ledig i helgen...ska försöka komma i säng i tid eftersom vi ska åka till Vingåker i morgon. jag åker till Lindesberg och åker sen därifrån med Erik och Jenny...vill fan inte köra i Örebro när det byggs och grejas hela tiden, är jag inte virrig och vimsig så blir jag det då.
Var ner till mamma och fikade en stund med henne, blir ju långsamt för henne när jag jobbar och inte kan komma lika ofta. Var ut till Lådan och fick en impuls att köpa ett nytt snus...det var ett av mina sämre val. Jäklar vad starkt det var, blev helt yr i skallen och allt snurrade så jag fick lägga mig ner en stund. Det kändes ungefär som när man rökte eller snusade för första gången...skillnaden var att det satt i så jäkla länge. Är nog dags att sluta med snuset nu.
Idag är det 8 år sen Roger gick bort...redan så länge sen, känns som det var nyss...ska åka upp och tända ett ljus på minneslunden och ett ljus hos Anette också...
I morgon är det tänkt att jag ska till Hörnkrogen....kanske är det just en sån kväll jag behöver....det visar sig....funkar det inte så har jag ju inte långt hem....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0