Tappad tand och passfoto

Somnade på soffan igår kväll...inget ovanligt. Tittade på en underbar jävla jul på dvd och missade halva filmen...undrar hur många missade halva filmer jag har nu....resultatet av den tantvilan blev en sömnlös natt...somnade nån gång mellan sex och halv sju...och sov då naturligtvis till halv ett...upp med en jäkla fart och in i duschen då jag skulle hämta Lina vid bryggeriet kl 2....men det gick fint och så hämtade vi mitt lilla lyckopiller på dagis...lilla skruttan hade tappat en tand idag...den första...när hon bet i ett äpple...älskade unge, du är ju min bebis...du får inte växa så fort...sen åkte vi till Lindesberg där Lina skulle fixa pass inför Londonresan...blev ett besök på Mejk också.
Jag var till ica och handlade ikväll...när jag var på väg till parkeringen igen så såg jag den finaste åka därifrån...vilket hugg det blev i magen...trodde nog inte att jag skulle reagera så...träffade två andra fina filurer på parkeringen och pratade med dom en stund...kändes riktigt bra att träffa några vettiga människor efter den här asociala perioden.....
I morgon kommer nån jag längtat efter och stannar till söndag.....en av alla mina kärlekar....och på lördag ska vi fira lyckopillret som ju fyllde 5 år igår...alla dom jag älskar på ett ställe...kan det bli bättre.
Ska försöka hinna med ett gympass i morgon också...men satan vilken jäkla träningsvärk jag har...kunde nästan inte vända mig i sängen i natt och svårt att få upp armarna när jag ska kamma mig...men ont ska med ont förgås så det är bara att fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0