snö jobb och förkylning

Vilken jäkla förkylning jag åkt på...har sovit hela dagen och kom på när jag vaknade att jag ska jobba i natt...nu är det inte läge att ringa och säga att man är sjuk...så det är bara att bita ihop och klara sig på alvedon och nässpray. Måste ut och skotta fram bilen också...fy tusan vad snö det har kommit och jag får bara hoppas att den inte frusit fast på bilen. Usch vad jag hatar snö och vinter.
Känns i magen som en stor klump också att nu är den snart här...den där dagen som jag både längtat efter och fruktat....
Undrar varför jag känner mig som när jag levde med C...är det jag som överreagerar eller är det nåt jag känner igen och som gör att jag blir rädd...livet är komplicerat...alltför jobbigt och komplicerat.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0