negativa tankar

Det är då bra konstigt, när jag är ledig så kan jag sova hur mycket som helst...fast jag vill vakna i tid och få lite struktur på tillvaron så är det som att jag fått ett klubbslag i skallen och det går nästan inte att vakna. Men när jag ska jobba och verkligen behöver sova ordentligt då jäklar är sömnen som bortblåst. Visst jag somnar, oftast på soffan och vaknar efter nån timme...får ligga och sno i sängen ett par timmar innan jag lyckas somna igen och då är jag vaken igen efter en timme...så är det bara att ligga och sno igen för det är liksom inte läge att kliva upp vid 6-7 tiden på morgonen när jag ska jobba en natt och sova innan jobb är inte min grej direkt...så första natten känns det i ögonen av sömnbrist, men då får jag trösta mig med att det går så mycket bättre med sömnen på dagen :)
Idag är det fredag den trettonde...ska visst vara en otursdag....men för mig som är född med otur är det liksom ingen skillnad....kallt som fan är det ute oxå....
Nog med gnäll...nu ska jag ta tag i livet igen och se till att må bra...känner jag att jag inte mår bra av någon så kommer jag att ta bort den ur mitt liv....jag har en förmåga att dras med i negativa tankar och det ska ingen få mig till nu...nu vill jag vara glad och lycklig...precis sådär som jag var i somras....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0