soffan+film= sova

Somnade på den där jäkla soffan igår igen....blir så trött på att jag inte kan se en hel film utan att somna...nåja det var bara att gå vidare till sängen och jag somnade om på två röda....vaknade vid kvart i tio och då kände jag att jag var utsövd  för en gångs skull....när jag skulle bädda sängen så hittade jag den finaste kudden, den jag kramar när jag sova...på andra sidan sängen, på golvet...hur tusan har den hamnat där...jag måste ha drömt nåt och kastat den för det finns ingen som helst möjlighet att den skulle ha ramlat ner på den sidan av sig själv....
Jag måste ta tag i saken och beställa tid på vc...för någonting är jävligt fel....lillfingernageln på vänster hand delar sig hela tiden och den på höger tumme är alldeles knölig...dessutom tappar jag håret i kopiösa mängder...fortsätter det så här så tappar jag allt hår snart.
Lisa och min favoritsvärson Rickard och lille John kom hit idag...så roligt när dom kommer och så roligt att se hur lillprinsen utvecklas för varje gång...Lina som kom hem från London i natt kom också en stund.
Efter att dom åkt så tänkte jag att jag skulle titta på en film...men titta aldrig på en sorglig film när du inte är på topp själv....usch vad tårarna rann....Harrys döttrar heter filmen....ska försöka avsluta den här dagen med en lite roligare film...men hittar inte toy story filmen...så det får bli nån annan barnfilm....
Jag blir så ledsen när jag märker att någon jag tycker väldigt mycket om...på en vänskapsbasis...men som kan kanske uppfattas som nåt annat av andra...har förändrats så på en kort tid....det var ju det som skrämde mig....men jag släpper det nu...vill han vara min vän så är jag glad för det för han har varit den finaste vän man kan ha...men vill han inte det så är det så och jag kommer att gråta ett tag över det...men det kommer att gå över...han kommer ändå alltid att finnas i mitt hjärta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0