Seg

Seg som attan idag...solen sken och det var kanonväder ute...men jag var bara trött och låg....känner mig jättefet och äcklig.....då blir det svårt att äta nåt och jag mår ännu sämre....försöker ändra mitt tänk men det är som att jag inte lyssnar på mig själv. Förhoppningsvis går det över bara det blir vår och man kan få lite färg och inte känner sig så blek och ful....
Jag var och handlade åt M idag, det är jobbigt att gå till ica när det är en massa folk där, är lättare när det är mörkt ute och dom flesta har handlat så ingen ser mig...men ska iaf åka och träna i morgon, det brukar kännas bättre när jag har varit iväg.
Var till Rolf idag och han använde sig av laser på min jäkla arm som jag gjorde nån konstig rörelse med för en vecka sen och det small till i axeln...hela tiden nåt nytt skit som ska göra ont. Men jag känner att armen redan är bättre så förhoppningsvis fixar han den.
I morgon börjar jobbhelgen....usch om den ändå var över...den här helgen känns inte bra....men bara den börjar så går den fort...ledig nio dagar igen sen och det känns som att det behövs nu. 
Nu är jag inte bara negativ, det finns många positiva saker också och jag ska försöka att koncentrera mig på dom....snart är det vår och sommar och då blir allt mycket lättare....bara jag kunde sluta fundera så mycket...men med mer träning och en jäkla spark i baken så ska jag nog få ordning på mig själv...och ta itu med det som får mig att må som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0