mammografi

Förbannade mardrömmar...vaknade igen i natt och var alldeles svettig efter ännu en mardröm...var upp och drack lite vatten och läste en stund...klockan var ju bara halv sex och alldeles för tidigt att vakna...somnade om och vaknade halv tio. Fick inget vettigt gjort under förmiddagen iaf...men sen kände jag bara att fan nu tar jag tag i det här igen...fick ny styrka av av prata med den finaste jag vet....han är nog inte medveten själv om hur mycket han hjälper mig när jag ramlar ner i det där mörka hålet...skickade sms till hyresvärden och efter några så fattade han tydligen allvaret i det hela och lovade att ta tag i saken....hoppas det är mer än tomma ord den här gången.
 Det visar sig men glad är jag iaf att jag övervann rädslan eller det var väl ingen rädsla så...men han skrämde mig...han som jag litar mest på...men det är över nu...
Blev en ny tur till Örebro och mammografin...fan vad ont det gör när hon drar i brösten och klämmer ner dom i den där maskinen....men bara att gilla läget för det är ju bra att det finns...skulle det vara något så är det ju bra att komma i tid.
Vad ska jag hitta på i morgon för att komma bort härifrån....åka ner till mamma kanske...behöver ju tvätta lite igen..hur fan kan en ensam människa få till så mycket tvätt...jag trodde det skulle bli så lite när jag bor själv, men nu ser jag ju vem som hade mest tvätt av alla när ungarna bodde hemma...fast jag trodde det var dom....
Alicia tyckte att jag behövde nån som jag kunde tycka om...ja kanske det...men det är inte lätt...jag har kanske för stora krav och är lite för trasig i själen för att kunna göra det på rätt sätt....jag nöjer mig med att älska dom jag har i mitt hjärta...mamma, syskon, barn, barnbarn och den finaste...det räcker bra för mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0