Dimmigt

Fick ta ett par propavan för att kunna somna...och en tramadol för värken i axeln...så det blev en lång sovmorgon idag. Det är nackdelen med att behöva ta smärtstillande ibland, det är svårt att vakna till liv igen och ögonen vill inte titta...dom vill bara blunda och sova. Nu gör det ju inget då jag ska jobba i natt, hade varit mer gruvsamt om jag skulle ha försökt få till att sova i natt.
I morgon åker M till usö för CT med punktion...jag ska skicka ett sms till henne i morgon bitti när jag slutar jobbet och jag hoppas att det inte är cancern som kommit tillbaka.
Drömde en massa konstigheter i natt igen...att jag tappade en framtand och den var så stor så jag vet inte hur den hade fått plats i munnen...sen var jag i Frostviken och där var det bara en massa snurr....ja huvva vad jag drömmer mycket tok.
Gjorde en stor tabbe nyss....jag satt på plattan med stekpannan på och gick sen in och satt mig vid datorn....skulle bara kolla en snabbis under tiden stekpannan blev varm....jo nog blev den varm alltid...kände hur det började lukta konstigt och då slog det mig....stekpannan...en tjock rök låg som en dimma i köket och ja i hela lägenheten var det dimmigt....jag borde ju ha lärt mig efter alla äggkokningar  som gått åt helsike men jag gör tydligen inte det. 
Dags att börja göra sig i ordning för den första natten....det brukar gå rätt fort när man väl kommer igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0