snart jul

En natt med full fart efter klockan två...flera larm och en gammal man som ramlat ur sängen och skrapat upp skinnet på både armar och ben...det hade gått bra annars och han påpekade det flera gånger...så rädd för att bli inskickad nu när det snart är jul och dottern med familj ska komma hem...men efter lite omplåstring så fick han lägga sig igen...lilla söta farbrorn....så jäkla svårt att somna ordentligt i morse...somnade till och vaknade flera gånger, men till slut somnade jag ordentligt och sov till fyra. En natt kvar nu innan jag är ledig fem nätter...välbehövligt för nu känner jag att orken håller på att ta slut...det blir väl bättre när julen är över hoppas jag. 
Det där jäkla högerknät har ju börjat bråka som attan...det är ju inte det som har varit aktuellt för operation, men som det känns nu så är det höger som tas först när jag bestämmer mig för att göra det...finns nog ingen återvändo längre så jag får ta tag i det efter nyår. Hoppas det blir en fin jul som vanligt iaf...för alla jag älskar...alla sex som finns i mitt hjärta och så mamma och dom där åtta små kärlekarna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0