nytt år

Vilken natt vi hade...en farbror låg på larmet från kvart över nio till halv fyra...9 gånger släppte thunstall fram larmet till oss och fem gånger var vi dit...dement och förvirrad men efter halv fyra somnade han och det blev lugnt därifrån. En annan låg på golvet men det hade gått bra....12 larm under natten.
Fick en rejäl sladd på bilen när jag åkte hem och så rädd har jag nog aldrig blivit förut när jag kört...hade svårt att somna när jag kom hem och frös som en tok. Nu är det en natt kvar....nyårsnatten....men det spelar ingen roll, jag hade inte tänkt göra nåt iaf. Ska till Lina och Lucas på nyårsmiddag innan jobbet...det enda jag vill är att det ska bli ett bra år....fritt från sorger och att sorgen och saknaden blir mindre....livet blir aldrig mer detsamma men det måste gå att hantera saknaden på ett bättre sätt...önskar att alla barn och barnbarn och den finaste får ett underbart år med massor med kärlek....då är jag glad och lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0