mission impossible

En natt full av larm och situationer som man får lösa på bästa sätt...inte alltid så lätt på natten då man inte har någon att rådfråga utan får försöka lösa det så gott det går...många oroliga just nu. Natten gick fort iaf och nu är jag ledig fem nätter...men känner ändå paniken...hur ska jag hinna med allt. Hade jag bara det här hemma så var det helt ok men så måste jag ju se till att mamma har det bra också...handla, bädda rent, tvätta och fixa allt inför julafton då vi ska vara hos henne på eftermiddagen. Känns som att jag inte får sakta farten för då kraschar jag rakt in i väggen...så jävulskt ont i höger knä...en smärta som inte går att beskriva, men det är bara att bita ihop, hjälper ju ändå inte att gnälla över det...det är som det är och jag får försöka så gott det går. Försöker få till nåt som ska likna jul här hemma, men det går sådär...tog fram några tomtar och hittade granen i garderoben men attan vad jag fick leta efter foten till den och ljusen och kulorna har jag inte lyckats hitta än...får se om jag kan hitta dom i morgon...annars får väl eländet stå där och bara vara grön...mig kvittar det. Önskar bara att det vore över...det enda positiva är att få vara med dom jag älskar mest...annars kunde jag lika gärna jobba...nu är jag ledig julafton men jobbar nyårsafton, men det spelar ingen roll det heller. Mission impossible är avklarat...var inte så svårt som jag trodde...valde bara rätt tillfälle....men kommer aldrig att erkänna det....Ska försöka komma i säng i tid innan soffan tar mig...måste upp tidigt i morgon för att hinna alla måsten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0