Leksand i mitt hjärta

Vaknade i natt av att jag tyckte att huvudänden var i sittläge och satt mig upp och letade efter dosan till sängen....letade både åt höger och vänster och hittade den till slut i nattduksbordet....men det var bara det att sängen var helt platt....hur fasiken kunde jag få känslan av att huvudändan var i sittläge....måste ha drömt det. Sov till kvart i nio och hoppade in i duschen, sen var det bara en enda lång väntan till Tobias,Erik,Jenny ,Lisa och Rickard skulle komma och vi skulle fara till Leksand och se laget i mitt hjärta spela mot vita hästen...Anna kom förbi en sväng med en fin orkideé och Maggan var också hit en sväng. Fått så många grattis på fb,sms och messenger så jag blir alldeles varm i hela kroppen...så många fina underbara människor jag har i mitt liv...så mycket att vara glad och tacksam för....det ska jag försöka komma ihåg när livet känns tungt...
Leksand gav mig en underbar födelsedag med vinst 2-0....Tex var helt fantastisk i målet....leksing tills jag dör....såklart!
Eftersom jag inte mått så bra under en lång tid och lchf har triggat igång mitt mattänk helt åt helvete så har jag försökt att återgå till normal husmanskost...vilket resulterat i att jag bara känner mig fet och äcklig....byxorna spänner över magen och jag mår inte alls bra....bara att välja ...pest ellr kolera...varför kan jag inte bara vara som alla andra....men jag känner att jag måste ge lchf en andra chans...på nåt sätt så kände jag mig gladare och mer tillfreds med mig själv när jag höll mig till det....sen får väl anorexian bara dra åt helvete.....två kilo upp gör att jag mår pissdåligt.
Nu ska jag ladda för två jobbnätter...jobbar såklart nyår, men vad gör det....det är en dag som alla andra.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0