fullt schema

Usch vad halt och eländigt det var i natt...och såklart en massa larm. Mellan halv tre och kvart över sex var vi inte in en enda gång. Men natten gick ju fort...En natt till sen är jag ledig till lördag natt, men schemat är fullt ändå. Måsta handla åt mamma i morgon och så fyller Jenny år så ska försöka hinna dit en sväng också. Alicia fyller också år i morgon men det får jag ta på torsdag tillsammans med Erik och Jenny och Lovisa. Sen är det full fart på fredag också, men det är bara roligt....tur att Tobbe talade om för mig vad dom tänkte göra så jag kunde ta semester den natten. Försöker hitta mig själv i känslokaoset som jag befinner mig i...ena stunden glad och nästa kommer tårarna utan förvarning....nu har jag bara känt mig tom och kall i åtta månader...är som att all livsvilja har bara försvunnit..jag existerar men jag lever inte.Undrar om det ska vara så här för alltid....känns som att jag inte vågar älska någon för mycket för då kanske jag mister den...jag vill inte mista fler nu, det räcker som det är. 
Kanske jag var för imulsiv häromdagen igen...blir ofta så då jag vill att dom jag älskar ska vara glada och må bra.....men jag försöker ändå leva efter att inte ångra det jag gjort, bara det jag inte gjorde....sen får det bli som det blir. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0