dagarna rusar

Dagarna rusar iväg och jag hinner inte med...sen när jag jobbar och sover åtta timmar så blir det inte så mycket tid kvar för annat än jobb och sova. Är ledig måndag och tisdag men tisdagen går åt till mamma och på onsdag ska jag med henne till fotvården på fm och sen är det jobb igen på natten. Känner mig stressad av att jag mår illa varje gång jag äter och det är svårt att få i sig nåt...steker en hamburgare nu och bara av lukten mår jag illa...men det är bara att kämpa på....broccoligratängen går inte att få ner, det blir kväljningar direkt....ska försöka med lite smörstekta vaxbönor det brukar funka. Nu skulle jag helst av allt bara vilja åka långt bort och bara vara...inga jäkla måsten...Julen är ingen högtid som jag någonsin sett fram emot....jag älskar påsken, den är så mycket mysigare och inge jäkla krav. Kanske att jag kan ta det beslut jag tänkt i flera år...att åka iväg och låtsas som att julen inte finns...kan jag vara så egoistisk...kanske vi får väl se nästa år. Behövde egentligen åka upp till graven, men jag vill inte åka dit själv...det känns inte ok...kanske nästa helg om nån följer med mig dit...det är då själva fan att det alltid ska vara en massa hinder överallt...kanske är det mig det är fel på...att jag är för rädd för allting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0