tillbaka till jobbet

Såklart vaknade jag strax efter åtta i morse...så jäkla typiskt när jag skulle behöva sova länge inför nattens jobb. Men det blev en powernap mitt i dagen istället. Ska bli skönt att komma in i vanliga rutiner igen och att träffa kollegor och alla goa vårdtagare...dom flesta iaf. Försöker att bara vara idag, inga måsten mer än duscha och försöka komma på nåt att äta innan jag far...men det är det eviga problemet....vad jag än tänker på så känns det inte som att jag får i mig nåt...har iaf fått i mig en bit muggbröd och ett ägg till temuggen i morse...men sen är det stopp och jag vet ju att orken inte blir som den ska om jag inte får i mig mer.....9 timmar sen jag åt frukosten och jag är inte ett jäkla dugg hungrig. Konsekvensen av mitt fuskande under ett par veckor...ångesten över allt godis och fel saker gör att jag inte kan äta nånting men jag får väl tvinga i mig nåt lite senare. Ibland önskar jag att jag hade en peg i magen som jag kunde sondmata mig själv med....men det är dumma tankar för det är väl inget bra med det. Har gjort en polisanmälan på mina stulna trädgårdsmöbler idag...men det känns lite onödigt för såklart kommer inget att hända med det...men tänkte att det kan vara bra för statistiken om jag gör det, för som det är nu så är det tydligen bara att ta det man behöver...det händer ju ändå inget...iaf inget om man är flykting  då är allt tillåtet. Jobbar med mig själv och mitt måeende så gott jag kan och har en förhoppning om att det blir bättre när jag kommer igång med jobbet igen och inte behöver vara här så mycket. Hade tänkt att åka till Spanien med en vän också men jag tror inte att orken finns till det just nu...kanske bättre att vänta ett tag och göra det när jag är gladare....tur att jag har så mycket kärlek och glädje från dom jag älskar mer än allt annat...att dom finns där när jag behöver dom....bara vetskapen att dom finns där gör att man får orken att fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0