tillbaka i vardagen

Så är man tillbaka i vardagen på riktigt igen....en lång men lugn natt. Känns att jag ställt om från nattjobb till dagtid men det blir väl bättre efter ett par nätter antar jag. Supertrött när jag kom hem i morse och somnade nästan innan jag lagt huvudet på kudden och sov till klockan var fem. En mugg te och en dusch så känner jag mig redo för en natt till. Hade fått ett sms från polisen att dom sökt mig men inte fått nåt svar...nej men då kanske man provar på eftermiddagen istället för att jag ska ha flera missade samtal tidigt på förmiddagen...tur att jag har telefonen avstängd när jag sover. Kollade mejlen och där hade dom skrivit att jag skulle precisera vad jag menade med bron....vafan jag vet inget annat namn och inte är det en trappuppgång som dom föreslog....får tänka ut vad jag ska kalla bron för istället. Sen skrev dom nåt patetiskt om att männen kanske missförstått det hela och trott att dom kunde använda det som stod där...såklart dom försvarar deras handling...dom är ju bara några stackars asylsökande som det är synd om...inte stjäl dom medvetet.....känner att det är mer än nog nu och blir rädd för att jag gör nåt jag ångrar snart...jävla skitland man lever i som hela tiden ska ha ursäkter för idioters beteende...men annars är man väl rasist, det har jag ju hört så många gånger så jag hört det nog. Finns väl en anledning till att jag är medlem i SD. Regnar gör det också och det gör inte mitt humör bättre....får hoppas på en bra natt och en bättre morgondag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0