Mardröm och kräftor

Jäklar vilken mardröm jag hade i natt....jag drömde att polisen kom och hämtade mig för jag hade begått ett brott och skulle få sitta i fämgelse ett dygn....usch vad det kändes obekvämt och jag letade efter en bok som jag skulle ta med mig så att tiden skulle gå fortare....anar varför jag drömde så.....men straffet var väl hårt kan man tycka.Har haft dom tre yngsta ungarna här med sambor och barn....alltid lika mysigt att ha dom här och som vanligt när jag kommer hem från Frostviken så äter vi kräftor tillsammans och har trevligt. Tobbe är i Oskarshamn och jobbar och Anna med familj kunde inte idag, men så är det...ibland kan inte alla men det är mysigt ändå. Monika kollar resor till Spanien så vi får väl se när vi kommer iväg...känner att jag bara måste bort härifrån igen. Är så osäker på allt...vad jag känner, vad jag vill och tankarna bara mal i huvudet....pratade på chaten med han, den finaste...den enda man jag känner förtroende för och som vet mer om mig än någon annan....han gör mig glad och lugn och får mig att se saker på ett sätt jag aldrig gjort förut....en vänskap som jag aldrig vill förlora....han betyder lika mycket för mig som min övriga familj....börjar jobba igen på onsdag och det ser jag fram emot....då kommer jag härifrån iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0