Trött och ledsen

Vaknade i natt av att hela sängen skakade...satt mig upp med hjätat bultande och tog telefonen som för att ringa nån...vem vet jag inte...fick bara panik...såg att klockan var 00:30 satt kvar och kände hur skakningarna avtog för att sen sluta helt...jag la mig ner igen och lyckades till slut somna om. Vaknade kl 5 igen och var klarvaken...bara stt kliva upp och börja dagen.
Jeppe och Peter kom och vi träffades på fonus för att planera begravningen med officianten Susanne...jag ska läsa en dikt men vet inte om jag klarar det...annars tar Susanne över...det känns tryggt.
 Åkte ner till mamma efteråt och det blir bara längre och längre besök där...hon hittar hela tiden på anledningar för mig att stanna kvar..jag gör det så gärna men ibland skulle jag bara vilja var jag nån dag....slippa alla krav...känner att jag går rakt in väggen annars....
 När jag kom hem låg det en död fågel utanför ytterdörren...jag som är livrädd för fåglar..tog mig in ändå och hoppas att den lilla fågeln är borta i morgon
 Såg period två och tre av hockeyn...får hålla på Brynäs nu...för den finaste och söstra mi...håller tummarna i finalen för två av dom som jag älskar mest av allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0