skitdag

Vaknade med en jäkla huvudvärk...bara att ta sig ur sängen och leta på alvedon...in i duschen och sen kändes det iaf lite bättre...fick åka ner till mamma och handla till henne eftersom syrran inte kunde idag...gick ur hissen på fel våning men upptäckte det ganska snart å jag tyckte att det inte såg ut som det brukar...stressad skulle jag åka till ica men då står färdtjänstbussen framför porten så jag måste backa ut...skitdålig på att backa...såg en bil bakom och höll ögonen på den...men så pang...så stod en bil på den andra sidan som jag inte såg. Jag gick ur bilen och kollade och en baklykta hade gått sönder och repor i lacken på den andra bilen...på min rishög syntes ingenting...hade iaf en penna och ett papper i bilen som jag skrev mitt telnummer på och bad ägaren ringa mig. Det gjorde hon senare, en sjuksköterska från Saxdalen som jobbar i hemtjänsten...hon visste lika lite som mig hur man gör, men vi ska iaf träffas på torsdag och hjälpas åt med det som ska göras. Ringde försäkringsbolaget men dom hade bara telefontid till 17 så får väl göra ett nytt försök i morgon.
Sen ringde M och berättade att den som bor i Kristinasalenpå Laxbrogården ska flytta och hade flera svenska vänner som ville ta över lägenheten...men det får dom inte för nu ska den där idioten till hyresvärd göra två lägenheter av Kristinasalen och migverket ska hyra dom...snart finns inte en lägenhet att hyra i byn om man är svensk...då kände jag att den här dan är bara för mycket...tur att jag får åka och jobba så jag får nåt annat att tänka på...och i morgon är en ny dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0