orolig sömn

Efter en lugn natt med bara ett fåtal larm som var snabbt avklarade så somnade jag ganska fort...men vaknade efter ett par timmar och så fortsatte det till jag klev upp kvart över tre....finalmatch mellan Brynäs och HV som Brynäs förlorade trots att jag höll tummarna så hårt jag kunde för dom...för dom och för två av dom jag älskar mest...men det är inte dåligt med silver heller....även om jag kan tycka att dom var värda guldet...
Erik, Jenny Lovisa och Charlie kom en stund och det kändes bra att slippa vara ensam hela dagen...ibland bara kommer det över mig och jag gråter....kanske kroppens sätt att ta en liten bit i taget med att sörja...jag vet inte....men jag vill inte ur den där bubblan, den som skyddar från verkligheten när det gör för ont...
Peter ringde och ville prata en stund....det måste vara jobbigt för han att gå omkring hela dagarna i huset och det inte finns nån mer där...han har ju hundarna men dom ska ju omplaceras i veckan...Maya i Arvika och Bubbis i Sunne...kan bara be till högre makter att dom får det bra.
Ska snart iväg till natt natt nummer två och hoppas att den går lika bra som natten innan....drömde så fint idag, inte som jag har gjort den sista tiden utan det kändes som jag fick styrka även om det bara var en dröm....att jag någonstans har känslor fast jag bara känner mig så tom just nu...dom känslorna kommer alltid att finnas där kände jag och det gjorde mig glad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0