orolig natt

Sov så jäkla oroligt i natt...inte ens två propavan gjorde mig trött..somnade efter mycket snoande i sängen och vaknar med ett ryck...tar telefonen för att se vad klockan är...då kommer en bild och en röd lur upp...skyndar mig att stänga av telefonen så jag inte av misstag ska ringa någon kl tre på natten...vilket visar sig senare att det hade jag redan gjort....tur att han är van och förstår ...spelar nog ingen roll vilken telefon jag har för jag minns ju hur det var när det var knappar på telefonen...hur många gånger ringde jag inte upp folk för att jag inte låst telefonen och den ringde upp av sig själv i fickan....eller när jag skulle stänga av larmet på morgonen och tryckte på fel knapp och ringde upp syrran kl sex på morgonen för att hon stod först i telefonlistan...då var jag nära halshuggning ett antal gånger...
Jobb i natt och redan astrött....hoppas på många larm och mycket att göra så natten går fort...
Handlade åt mamma idag och tillbringade ett par timmar med henne så det blev ingen tid för en tupplur på soffan, men det får gå ändå. 
Känns som att jag skulle behöva klona mig den här veckan...jobb måndag och tisdag natt...tid hos Rolf på onsdag em och sen har jag lovat Peter att komma upp....torsdag ska mitt lilla lyckopiller köras till dansen och fredag har jag lovat mamma att komma ner en stund innan det är dags att jobba fredag, lördag och söndag....hinner iaf inte tänka några dumma tankar...iaf något positivt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0