Många måsten

Sov till telefonen väckte mig idag när klockan var fyra och ändå så jäkla trött...känns som att jag skulle kunna sova dygnet runt just nu....men nu är det sista natten den här jobbperioden och så är jag ledig nio nätter. Försöker styra upp dagrna så jag inte sitter här ensam och bara funderar...måndag, tisdag och onsdag är bokade...återstår att hitta på nåt dom andra dagarna.
Måste ner till banken på tisdag också så dom får hjälpa mig att lägga in så jag kan betala mammas räkningar....det bara snurrar i skallen av alla måsten så jag hoppas att det kommer att bli bättre när vi haft vårdplanering på fredag.
Jossan skrev och undrade om jag kan komma till Frostviken och jobba vecka 29-33 och det vill jag ju...bara så svårt att säga det till mamma....förut hade jag ju Anette som kunde ta över det jag brukar göra men nu är jag ju själv med allt...kanske kan Anna, Lisa och Lina hjälpa till...jag får höra med dom innan jag tar något beslut....men det känns som att jag verkligen behöver komma härifrån ett tag....
Blev indragen i en äktenskapskonflikt helt plötsligt också...känns som att det inte var det jag behöver just nu...försökte förklara att kommunikation är nog den bästa lösningen....om man inte säger vad som är fel så kan inget förändras och det ligger inte på mig att lösa den saken....
Är så jäkla trött på att känna den där ångesten som kommer över mig med jämna mellanrum...men förhoppningsvis kan jag få hjälp med det....annars vet jag inte hur det ska gå....saknaden kommer alltid att finnas där men måste bli mer hanterbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0