Allsvenskan nästa

Var helt slut igår efter att ha sovit lite och väckts tidigt...men det är det värt. 
Leksand spelade mot Mora den femte matchen och jag kände att jag inte hade nerver nog att se den...så det blev en lång dusch och på med pyjamas och ett glas rött istället...kunde ju inte låta bli att kolla läget emellanåt...och det blev som jag befarat...allsvenskan nästa säsong...men det gör inget Leksand är laget i mitt hjärta oavsett.
Pratade med den finaste på chatten...han är den som kan få mig att skratta som ingen annan...som jag öppnar mig för som jag aldrig gör annars...den jag har mest förtroende för och som jag älskar av hela mitt hjärta....bara min dåliga självkänsla och rädslan att säga något som är fel och som sårar...den begränsar mig...men han tar mig ur det också...bara genom att vara den han är...trots att jag tvivlar så många gånger.....den finaste vännen....
Lina kom och fikade en stund...hon tyckte att jag skulle ha snapchat...så då fixade hon det och la till dom vänner jag skulle ha som hon tyckte...jag har ingen aning om hur det funkar så det blir en ny utmaning...ännu ett sätt att krångla på kanske :) Jag har annars varit duktig med att ha telefonen under kontroll...kanske för att jag inte använder den så mycket :)
Lina städade min bil invändigt också...jag har så snälla underbara ungar...vad gjorde jag utan dom.
Anette skrev och frågade om jag kunde handla åt mamma i morgon då hon hade värk i hela kroppen...såklart jag gör det....vi får väl hjälpas åt med det som ska göras....tänkte bara försöka sova lite längre i morgon då nattjobbet väntar igen...en lång vecka med jobb måndag, tisdag, apt på onsdag, till Rolf på torsdag och sen jobb hela helgen....men med positiva tankar och tacksamhet över att jag har en fin familj, underbara vänner och ett jobb som jag älskar...behöver man något mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0