Träning

Ja vad ska man säga om den här natten...låg och snodde runt och somnade korta stunder....somnade på riktigt efter att klockan blev sex....bara att gilla läget och vara trött i natt på jobbet.
Vi var till banken och öppnade ett sparkonto till Älva...precis som jag gjort med alla barnbarn till dopet.
Anna, Magnus och barnen var med hem på en fika efteråt och sen åkte jag, Lina och Evelina till Ställdalen och tränade på gymet....en timmes hård träning kommer nog att kännas i morgon....men det är bara att fortsätta för nu ska jag bara fokusera på träning....karlar får vara känns det som...usch så fel det blev på fb...jag har en konstig magkänsla...kanske han tog illa upp....den finaste...men det var ju ingen som nämnde någon vid namn...jaja då får det vara så...han finns för alltid i mitt hjärta ändå..
Dags att åka och jobba första natten av två...såklart tappade jag typ 24 burkar cola zero på golvet och fick ställa mig och torka...det hade jag klarat mig utan, men jag kan ju inte skylla på nån annan så det var bara att torka och se glad ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0