Städning och djupa tankar

Vaknade kl sju i morse...när hände det sist....hade ingen lust att kliva upp så tidigt en lördagmorgon så jag låg och läste och lyckades somna om en stund...drömde så jäkla tokigt, var i Frostviken men sen var det bara en massa konstigt som hände....tog en mugg kaffe och en lchfmacka och sen satte jag igång med att städa....usch så eftersatt allt har blivit när jag var borta fyra veckor och när Lina och Charlie bodde här...men nu känns det som att jag börjar komma ifatt.Var inte ur pyjamasen på hela dagen och efter duschen så bara bytte jag till en ny....lite tända ljus och ishockey på tv:n gjorde den här kvällen ganska bra iaf....jag ska försöka lägga allt negativt bakom mig och försöka glömma mina känslor ....kommer inte att bli lätt då jag inte har den förmågan att kunna stänga av....han kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta för det är han som fått mig att leva på riktigt igen....men jag får försöka undvika han så mycket det går så kanske jag kan glömma det han tänt inom mig....ibland blir jag rädd för han...det känns som att historien upprepar sig att jag bara backar hela tiden för att jag är rädd att göra nåt eller säga nåt som han inte vill....ibland är han så go och jag ser den fina mjuka sidan och ibland ser jag den hårda och jag vet inte hur jag ska vara då...Jag undrar så varför han visar det hårda skal han omger sig med ibland,när jag har sett att han under det skalet är så fin och mjuk...önskar att jag kunde ta bort det från han och bara ge han all kärlek han behöver...men nu är det som det är och jag måste gå vidare för att inte falla igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0