oro

Sov så jäkla oroligt idag...vet inte riktigt varför, men oro i hela mig...vaknade flera gånger av halsbränna...för mycket kaffe i natt...det får jag sluta med för nu har jag inte behövt ta omeprazol på länge, men idag var jag tvungen till det. Hade mobilen på väckning 1 och hade fått ett meddelande från Lina att hon ville att jag skulle ringa Rolf och få en tid åt henne. Jag hämtade henne från jobbet och vi gick till han tillsammans och hon fick en tid redan idag kl 18. Åkte ner till mamma och underhöll henne ett par timmar innan jag for till Lina och passade lilla lyckopillret medan hon var till Rolf. Vi har så kul tillsammans och gör en massa mormor/ Charliebus...sånt som inte mammor gillar men man kan ha som hemlis med mormor...som jag älskar denna unge, hon är solen i mitt liv och vi står varandra så nära..
Ska försöka lägga mig i tid i kväll men inte för tidigt för då får jag ligga och sno efter ett par timmar och det kan jag inte för i morgon ska jag upp före sju...det brukar inte vara det lättaste att komma upp så tidigt men jag har lovat M att köra henne till Linde då hon ska röntga ländryggen och förhoppningsvis få veta varför hon har så ont hela tiden...sen ska jag ombesikta hennes bil under tiden.
Skulle behöva städa lite oxå men det är inte prio ett just nu och får bli när det blir....är ju enda lediga dagen i morgon sen är det dags för en natt på fredag...lördag har jag tagit semester och ska ut med Tobbe...dubbla känslor med det...saknar någon....den finaste....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0