huvudvärk

vaknade med huvudvärk och sen har den suttit kvar...var till Rolf som säger att det kommer från nacken och axlarna för jag är fruktansvärt spänd där...jag vet att jag går och spänner mig och försöker tänka på att sänka axlarna och slappna av, men det är svårt.
Var ner till mamma och fixade lite åt henne och sen ville Lina åka till borlänge och köpa doppresent till Älva som döps i morgon...det blev allt lite mer än bara doppresent både för Lina och mig...på nåt konstigt vis blir det alltid så....Lina körde dit och jäklar vad rädd jag blev när hon gjorde en omkörning som gick i 100...men ungen bara skrattade åt sin rädda mamma...hem körde jag för då blev det lite bråttom då lilla hjärtat skulle komma och sova med mig...hennes pappa ska jobba i morgon och Lina har fullt sjå med att få iordning i lägenheten...men jag älskar att ha mitt lilla lyckopiller här, är så mysigt att sova bredvid henne och lyssna på hennes andetag.
Blev hemma från jobbet i natt för att låta nacken och axlarna vila efter Rolfs behandling...inte ofta jag är hemma från jobb, men i morgon tänker jag jobba hur som helst.
Pratade lite med den finaste på chatten igår och det känns faktiskt lite bättre i magen....vad som helst får hända och jag bryr mig inte om vem som är arg på mig...men han får inte vara det...jag blir så olycklig när jag känner att det är nåt som inte stämmer och att jag kan ha sagt eller gjort nåt som sårar han...det är ju det sista jag vill göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0