Första matchen blir på tv

Sov till halv fyra idag...så i natt kommer jag inte att vara lika trött...fick ett larm på morgonen om att en man hade ont i pungen och att den hade svullnat upp och var hård....kollegan och jag bara tittade på varandra...vad vet vi om pungar mer än att det heter scrotum på latin....men eftersom det var ett larm så var det bara att åka dit men bara för att tala om för mannen att det där har inte vi kompetens för men att vi skulle rapportera över till ssk....det var nog ett av de mest konstiga larm jag varit med om,och då har jag jobbat i många år.....
Drömde så jäkla konstigt och det sitter en liten obehagskänsla kvar i kroppen....men nu har jag duschat och ska snart sätta mig och kolla på matchen mellan Leksand och Djurgården, jag hinner ju iaf se period innan det är dags att dra mot Storå igen...lite surt att vi missar matchen i Tegera, men så kan det vara ibland...får satsa på när dom spelar i Stockholm istället.
Nästa lördag har jag tagit semester och S ska jobba för mig, så idag ringde jag henne om andra december och hon tog den natten oxå...skönt att ha fixat den redan nu, det kommer nog att bli en rolig kväll på Arenan :)
Jag mår inte så där riktigt bra i själen, men sånt får ta den tid det tar....ska försöka undvika han så mycket det går.....men det är svårt....känslor styr man inte över och jag har ju varit med om det förut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0