Dop

Idag döptes lilla Älva...så söt och ett jättefint dop. Älva Ilse Maritha....den enda av barnbarnen som fått mitt första namn...sigrid är vi sju stycken som heter, och fy vad jag skämdes för det namnet under tonåren...nu har jag förlikat mig med det och egentligen spelar det ingen roll vad man heter i andra namn.
Huvudvärken förföljer mig och ont har jag där Rolf har tryckt och dragit, men det är bara att gilla läget och åka och jobba. Tur jag har fina kollegor och att vi hjälper och ställer upp för varandra annars hade jag aldrig orkat jobba i natt.
Försökte tänka på att äta bättre idag, så en halv smörgås i morse, Lchfsallad som Anna hade gjort till dopet och för att jag skulle få i mig lite annat så åt jag lite vitlöksbröd...men det var dumt...jäklar vad ont i magen jag fick och nu mår jag illa så jag kan inte få i mig nåt mer idag....får bli snus och cola zero ;)
Måste försöka träna i morgon, nu har det blivit två dagar utan träning...inte bra. Så i morgon ställer jag klockan och drar till gymmet innan jobbet...lite läskigt är det om inte Lina följer med när det är så mycket utlänningar utanför där, men man kan inte gå omkring och vara rädd hela tiden...livet blir för begränsat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0