Det är något som inte stämmer...

Har varit ovanligt trött idag...sov länge men somnade ändå en stund på eftermiddagen. Jag har läst Martina Haags bok och så jäkla förbannad på en helt okänd karl har jag väl aldrig varit förut....Martina Haag är ju en av mina favoritförfattare och hon har alltid skrivit så fint om sin Erik....jag har nästan avundats henne som hade en så fin och omtänksam man...men det visade sig att även han tänkte med fel huvud och offrade sin familj...men det största sveket tycker jag ändå var att han under ett helt år förnekade att han var otrogen trots att Martina hittade konstiga saker då blev han bara förbannad på henne...så jävla fegt att inte kunna stå för det man gör....det finns väl inget värre än lögner när man känner i magen att något är fel...
Men nu släpper jag det och Erik Haag kommer för alltid att vara en skitstövel!
Grannen I var här och la en lapp i mitt brevinkast...hans sambo har dött i förrgår men jag vet inte riktigt vad han menar med den lappen...den är så osammanhängande så jag förstår inte riktigt  budskapet.
Snart dags att bege sig till Storå för natt 1 av 2...skönt att komma härifrån och veta att jag sover så mycket bättre på dagtid....tankar som snurrar runt och jag får bara ligga och sno i sängen på nätterna...varför ska alltid dumma tankar komma på nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0