sambo

Det slog mig idag när jag läste en status att jag har nästan aldrig bott själv förut....en kort sväng i Katrineholm innan jag blev sambo med Monica i Vingåker...sen en kort period i Vingåker efter det så träffade jag Lasse och vi flyttade ihop på en gång....sen har jag haft barn med i mitt boende...men en sak är helt säker...jag kommer aldrig mer att bo ihop med någon...jag kan ha någon jag träffar och älskar mer än någon annan men mer än särbo blir jag aldrig.Det blir för komplicerat och visst jag kan finnas där men i slutändan har jag mitt eget....det kan tyckas känslokallt men det är det inte..tvärtom...det är för att jag älskar någon och vill att det ska bli så bra som möjligt.
Idag när jag var hos Rolf så kände jag nåt jag aldrig känt förut...ett obehag när han tog sina händer på rumpan och låren...likaså när han knäppte upp bh:n....jag vet ju att det inte betyder nåt och att det är hans jobb att göra så...men det kom ändå ...den där känslan av att ingen får ta på mig....jävla skit....finns bara en som skulle få göra det...och det håller jag hemligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0