kärlekens gåta

 Helt plötsligt tar livet en annan vändning än man trodde...i natt har mina tankar varit helt borta....kärleken är inte lätt att handsakas med och ännu svårare när det finns barn med i bilden....jag har ju haft på känn att det här inte skulle fungera för bråkar man så mycket om allt och inget så tar kärleken slut från åtminstone det ena hållet...och det är det som har hänt nu...han fick uppmärksamhet och bekräftelse från en kompis och det övergick i kärlek...kan man klandra nån från att älska....kan man tvinga nån kvar i ett förhållande där det är en envägskommunikation....jag vill inte ta någons parti utan vara helt neutral, men det förstår inte alla hur mycket jag än försöker förklara det...så mycket skit jag fick ta igår men jag håller ändå fast vid att jag finns här för den som behöver mig och sen kvittar det vem av dom det är...man kan ju tycka att dom inte skulle haft så bråttom med att köpa hus, det är ju bara en månad sen dom flyttade dit....lite mer eftertänksamhet...men i den åldern tänker man inte så och jag kan förstå det...är bara orolig för att han inte ska orka som han skrev till mig idag men jag hoppas att han söker hjälp i morgon...det jag kunde hjälpa med var lite lugnande och sömntabletter så han får sova för får man inte det så kommer dom mörka tankarna att ta över....det som gör mest ont är att dom som varit i samma situation själva och ville ha familjens stöd då...dom sviker nu...många tårar har det varit idag och en oro i magen...så fort jag tar mig upp över ytan så får jag en spark så jag åker ner igen...men jag är stark när det gäller mina barn och jag kommer alltid att finnas där för dom, min kärlek för dom är villkorslös...
När jag kom hem från Linde så låg det ett kuddfodral innanför dörren med def leppard...först en skiva i bilen och nu det här...vem är det?  jag får en oroskänsla i magen av det även om jag älskar def leppard och spelar dom varje dag...för då tänker jag på han...den finaste...den jag älskar villkorslöst....och som för alltid har mitt hjärta <3 skulle jag ha gått hem tidigare från krogen om det inte var för att jag inte kunde släppa tankarna på han och det var viktigare för mig att prata med han på chatten än att festa på krogen...älskade fina finaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0