dusch och tårar

Natten var ganska lugn på jobbet för nu är båda palliativa borta...så skönt för dom...men det blev fullt upp framåt morgonen ändå då en man hade ramlat.  Efter att vi kollat så han inte brutit nåt så tog vi en filt under hans armar och drog upp han på fötter igen och satt han på sängen...allt hade gått bra som tur var....iväg till nästa planerade besök och där hade den lilla gumman spytt i sängen....torkade rent så gott det gick och kastade kudde och täcke i tvätten...la dit en ny kudde och en tjock filt...hoppas bara att det inte var magsjuka, men öste sprit över mig så även om det var det så hoppas jag att jag slipper det...När jag kom hem så var det fortfarande mulet och regnigt så jag brydde mig inte om att dra för gardinerna...men det fick jag ångra fyra timmar senar då solen sken som en jäkla strålkastare i ansiktet på mig....så var det färdigsovet och sen har jag varit som en zombie hela dagen....passar ju bra nu till halloween....
Fick iaf till att bädda rent i sängen och nu fattas bara en dusch...det ska snart bli...där kan jag sitta och låta det varma vattnet strömma över mig och tårarna rinna utan att nån ser det....
Har mått så jävla dåligt hela kvällen...jo jag vet varför men jag tänker inte kommentera det mer....eller låta han få makten att få mig att må dåligt.....kan man bara stänga av sådär...eller glömma ...jag försöker men vet att jag inte är helt ärlig i det jag säger....men han är min allra finaste vän....den jag litar mest på......den som stöttat mig och peppat när det har varit tungt...den som vet mer om mig än någon annan....den jag gör allt för och som jag inte vill mista som min allra finaste vän.....det är iaf ärligt.....
Vet att jag har fått tillbaka den ena av mina tjejer....hon är för gammal för att bete sig som en bortskämd unge som inte får som den vill och det vet jag att hon förstår..... dom andra två är två bortskämda ungar som alltid fått precis som dom vill och därför inte kan vara ödmjuka nog att inse att dom gör fel....ja det är mitt fel...jag vet det men jag hoppas ändå att dom kan bli vuxna nog att se saker ur flera perspektiv.
Nu får det bli duschen och låta tårarna strömma fritt...så skönt....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0