Älskar dig oavsett

Ibland undrar jag om jag är rätt för den här världen....om det inte var lättare att slippa...men så ska jag inte tänka..jag har ju fem fina ungar...även om dom har kommit till i kärlek blandat med smärta så är det dom jag älskar mest av allt....visst kan väl försoningssex vara fint...men inte alltid. Hur ska jag komma ur det här....jag trodde att jag skulle göra det när jag visste att mina känslor för den finaste var rätt och äkta...men nu vet jag inte längre...det känns som att han leker med mina känslor....att han kan tycka att det är smickrande att någon har så starka känslor men att det inte betyder något egentligen....det kan jag förstå och accepterar helt men då ska han säga det och inte genom olika handlingar såra mig om och om igen.....är det jag som är för rak och ärlig i det jag känner....eller vad är det som fattas i kommunikationen....men mina känslor kommer aldrig att förändras...jag älskar dig finaste vad som än sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0