Sovmorgon och vattkoppor

Det blev allt lite sovmorgon idag, kanske mest för att lilleman har får vattkoppor och är inte helt hundra. Min lilla prinsessa Alicia är mellanbarn och när hon är hos sin mormor så har hon fosterbarn, tvillingflickor som är nästan jämngamla med henne och därför inte kan ge henne den tid en mormor/farmor kan ge så hon söker uppmärksamhet och det får hon av farmor.Hon är så härlig och har helt underbara kommentarer...vi har skrivit och sysslat med bokstäver så hon kan snart hela alfabetet...en supersmart liten tjej som fyller sex år i december...stenbock som farmor :) hon har varit vid min sida nästan hela helgen och har hjälpt mig när jag lagat mat...vi har spelat spel och tittat på film och bara haft det mysigt <3 hon är så go och snäll och jag känner igen mig så mycket i henne från jag var barn.
Tobbe satt på mina vinterdäck när dom kom hem från sin minisemester och det var tur det, för bitvis så snöade det rejält och halt var det på vägarna. Är så glad för mina båda söner som alltid finns för mig, precis som jag finns för dom...en villkorslös kärlek.
Är även glad för min fina svärdotter som är en av dom klokaste människor jag vet...Tobias har haft tur som träffat en så klok och jordnära tjej som Linda...jag älskar henne lika mycket som mina barn....hon är alltid lika lugn och sansad och kan hålla ner Tobbes heta humör....han är tyvärr alltför lik sin mamma :D..nejdå jag kan oxå hålla tillbaka mitt heta temperament när det behövs....men ibland funkar det inte....ibland är det en tillgång och ibland är det inte bra alls...
Likaså min impulskänsla och min spontanitet...ibland bra och ibland inte alls bra...huvva vad många gånger jag fått backa på den...
Nu har jag duschat och tagit på mig min älsklingspyjamas...den där sunkiga stora och urtvättade...men som bara är så jäkla skön...det spelar väl ingen roll när det ändå är ingen som ser mig...och var det nån som gjorde det så borde h*n inte se den utan mig....
Nu är det så länge sen jag såg han...den finaste...den som alltid finns i mitt hjärta...kanske en medveten handling så det inte ska göra så ont....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0