sover bort dagarna

Sov till kvart över nio idag...åt frukost och la mig i soffan och tittade på tv...och somnade igen och vaknade kvart över tolv. Hur mycket kan jag sova egentligen...nu sitter jag här och bara längtar till klockan blir så mycket så jag kan gå och lägga mig...helt jävla sjukt
Idag kom det upp en lapp på ytterdörren om hyresvärdens skulder och att man skulle hålla lägenheten tillgänglig för visning 29 november...fan, jag jobbar ju måndag natt och ska ut igen på tisdag natt....känns som att det börjar bli för mycket nu...vilket jävla skitår det har varit...kan ju bara hoppas att nästa blir bättre för nu vet jag inte vad som skulle hända mer...men nåt finns det väl.
Chefen skickade ett sms idag att hon hade löst mitt problem som det där jävla stolpskottet hade ställt till....där växte chefen i mina ögon....men den där andra jävla kärringen ska nog hålla sig ur vägen för mig ett tag till....
Nu är det hockey men det blir inte detsamma att lyssna på radion...jävla skit att dom inte kan sända alla matcher på tv...jaja nog med gnäll...jag får väl se fram mot att snart få krypa ner i sängen och krama min fina kudde och drömma om han...han som betyder så mycket...han som drog mig upp ur det där mörka svarta hålet och fick mig att leva....och det vet han inte ens om....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0