måndag och jobb

Jag vet inte varför men jag drömmer så mycket nu...så konstiga drömmar och allt är en enda röra...kanske det beror på att mitt liv är så rörigt just nu. Det känns på nåt sätt som att jag inte lever...bara existerar i väntan på något...något som inte ens vet själv vad det är. 
Jag vill verkligen bort härifrån men jag sitter fast....jag har lovat mamma att jag inte ska flytta så länge som hon finns och behöver mig...jag trodde att när barnen vuxit upp så skulle jag vara fri att göra vad jag vill...så blev det inte..men man överger inte sina föräldrar, det skulle jag ändå inte kunna leva med.
Nu börjar skitveckan på jobbet, 50 timmar...bara ledig onsdag och torsdag, men sen kommer nio dagars ledighet och då känns det som värt det iaf.
Jäkla skitväder oxå men hoppas det slutar snöa...så jäkla jobbigt att köra på natten när snön vräker ner och det är långa avstånd att åka...hoppas natten går fort för jag känner att det blivit för lite sömn idag, jag var ju tvungen att åka ner och tvätta hos mamma eftersom jag inte vill gå ner i källaren själv och det känns som att jag inte vill be nån om hjälp heller....är nog bäst så...jag måste tänka över vad jag känner för just nu så vet jag inte...trodde jag visste det och att det var lätt...men ju längre tiden går så känner jag att jag kanske lurar mig själv...att det andra såg var det jag egentligen kände,men jag ville helt enkelt inte inse det....åh fy fan vad jobbigt och svårt allt är...
må det ta slut nån gång med allt som bara händer runt omkring mig och jag känner att jag kan inte göra någonting...inte just nu iaf...klumpen i magen kommer att finnas ett tag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0