jävligt och överjävligt

Vissa dagar är bara jävliga just nu...andra överjävliga, och en sån dag är det idag.  Ägaren till huset jag bor i och laxbrogården har gått i konkurs...vad betyder det för mig som hyresgäst...att det ska säljas på auktion har jag förstått men sen då...får vi bo kvar eller måste vi flytta...vart i så fall för här finns inga lägenheter....som om jag inte har nog just nu ändå...
Tobias kom hit idag och hade Erik med sig för att åka till lina och försöka prata med henne...men det verkar inte gå så bra...Erik kom hit för en stund sen och Tobbe är kvar hos Lina som inte viker en tum från sina principer....jag blir mest ledsen när hon är så inskränkt och inte kan se myntets båda sidor...vad ger henne rätten att bestämma över Eriks liv...de som kommer att förlora på det här är Charlie och Lovisa i första hand men även de andra barnen...jag mår oxå dåligt över att inte få träffa mitt lilla lyckopiller....den lilla ungen som gjorde mitt liv så mycket lättare att leva...nu känns det som det kvittar igen...visst jag älskar alla mina barnbarn men det där hugget i ryggen och kniven som vreds om känns övermäktigt....kan jag någonsin bli hel igen....sen det där hålet i mitt hjärta....den där som jag försöker glömma men det är svårt...som jag förnekade....han som har den största platsen i mitt hjärta, men som jag ändå måste glömma...hur ska det gå till...jag försöker och jag har provat att inte gå ut så jag ser han...men igår när jag åkte till jobbet så mötte jag han i bilen och hjärtat slog dubbla slag och det var som ett slag i magen...jävla skitliv jag lever...allt är åt helvete just nu ...men jag sätter på mig masken och låtsas som att allt är som det ska....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0