bilbesiktning och jobb

Försökte sova så länge som möjligt, men såklart vaknade jag av att jag var så pinknödig så det fanns ingen återvändo...och sen var jag klarvaken såklart. Det var ju lika bra att hoppa in i duschen och försöka plocka undan lite här innan det var dags att dra mot Lindesberg och bilbesiktningen...men huvva vilken jävla surk*k till gubbe den ena var...jag fick inte upp bakluckan för låset sitter så jäkla dumt så det kommer in skit där och då går inte nyckeln runt...och naturligtvis hände det idag....jag klättrade in ibaksätet och försökte nå varningstriangeln den vägen...men inte fan gick det...då blev det alltså en tvåa på det! När han såg att ett av extraljusen satt för låset till motorhuven trodde jag han skulle få ett spel...istället för att som killen förra gången, bara ta fram en skruvmejsel och lyfta bort armen till extraljuset så böjde fanskapet den med våld uppåt...skitgubbe!...en del tvåor blev det så nu ska jag försöka övertala nån av sönerna att hjälpa mig med en del...eller så åker jag raka vägen till skroten med skiten....nu börjar det bli lite för mycket....vet fan inte i vilken ände jag ska börja.
Men idag har jag iaf ätit....första gången på några dagar..jag har gjort både broccoligratäng och kesoplättar...några bröd blev det oxå i farten....jag måste ta tag i det här med att må bra igen...med bra nyttig mat och träning....det har varit skit med allt men inget blir ju bättre av att jag får ont och mår fysiskt dåligt oxå.
Dags att ta på sig den professionella masken och åka till Storå...måtte natten gå fort för jag är redan trött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0